2009-05-03
 11:44:40

8-bit

i går så åkte jag ut till ellen, tog bussen vid tio i tre, men folk e så jävla dumma i huvet ju så kom inte från stationen förrens vid 3, sen vid nästa hållplats kom nästa jävla idiot, och nästa igen, fan vad folk e tröga! haha, när jag kom ut var malin där, så stekte lite i solen, sen käkade vi lite, senare spelade vi supermario 8-bit haha så jävla najs ju :D hihi, sen kom nicke ut på kvällen, då spelade vi kubb, sen mot kvällen drog vi inte till stan och käkade max, sen körde vi igenom stan haha, och nicke hade sån såpbubble grej i bilden sån som gör stora bubblor, så vevade ellen ner rutan och skrek på några "ge frid!" och gjorde bubblor hahaha så jävla fult och kul xD. I dag ska jag göra min matte :( palla! och btw så i tisdags när jag skulle in på kärnhuset hade mitt lösen typ gått ut eller ngt så va tvungen och byta, och i går när jag skulle inte på kärnhuset och göra läxan vi fått av Eva-maria så kommer jag inte i håg lösenordet!!! åh, haha :(



Ellen

yeeeeah! :D



PUBLICERAT: 2009-05-03, 16:28:40 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
svar - ellen

ge frid (L)


hej

test



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: