2009-05-05
 18:00:27

ass

Gjorde muntligt NP i dag, va med Olivia, de gick la bra tror jag ;D hehe, vill ha en ny kamera :( vill fota! och jag vill de nu ! :'(. de känns som vi har tusen prov och tusen läxor i skolan, har as mycket att göra, har en film som ska va klar från manus till färdig som ska va klar och redigerad snart, och har inte ens börjat, har manus men inget mer, åh, sen har vi svenska också, ett helt häfte med uppgifter som ska va klart till ett visst datum och känns som jag inte kommer hinna med riktigt, sen är de matten också, åh damp på den, ett och ett halvt kapitel kvar nu, sen slutprov, klarar jag inte eller hinner får jag göra klart matte A på fritiden, och de kommer jag aldrig palla! allt e pain att palla. fast i dag gick allt som en dans haha, kul i dag i skolan, kändes som halva klassen var borta, haha, på vår långa rast tryckte jag Jesper, Anna och Olivia ner oss i soffan och kollade på Greveholm! haha älskar de asså. nu ska jag vidare ;) . puss



Sally

greveholm suuger! vi kollade på the uninvited :D


svar - sally

haha nej! greveholm in my heart! (L)



PUBLICERAT: 2009-05-06, 18:02:33 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: