2009-05-10
 13:11:56

fakk läxor

hojhoj, Nu är jag äntligen klar med EM's läxa! haha yay, sån jävla tråkig och svår läxa, så nu är jag fett stolt över att jag är klar haha! i går så hände inte särskilt mycket, malin sov här iaf, va as trött sen på kvällen, låg och kollade film, kommer i håg att klockan va ungefär kvart i sju, sen kommer jag inte i håg mer, hade somnat, vaknade upp vid halv fyra i natt med kläderna på haha, cp fan, jag sommnar aldrig så :O, jäjä, i dag kommer nicke hem med från skåneland, så ska nog träffa han ens tund i dag ;), de är skönt väder ute iaf i dag, fast de blåste lite, vill ha sommar ffs! I fredags vart jag ute hos Malins klasskompis Jennei på lite grill fäst, härligt folk som var där iaf, b.la Jesper muhah, hade skit kul iaf, banakrig, limbo och djungeltelegrafen tror jag de hette, de va kul iaf, fast lite senare på kvällen blev de lite spårat, men de är inget man kan göra åt saken! haha sånt händer va fan ;D. nu har jag inte tid mer :), puz






ellinor (h)

FIIIKAA ?:@



PUBLICERAT: 2009-05-28, 23:03:48 | URL: http://eellinooor.blogspot.com
svar - ellinor

ja! klart vfi ska :D! haha men vi måste se till att få de gjort xD:O



PUBLICERAT: 2009-05-30, 15:02:48 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: