2009-05-17
 20:46:22

ivanna humpalot

Shu, helgen har varit feting najs, i fredags vart de lite party at nickes place med härligt ppl, blev kanse en droppe för mycket att dricka men va fan haha, sen på lördagen vaknade jag vid typ halv tio hemma hos nicke, gick upp o käkade, hjälpte han att städa lite, senare på kvällen drog vi ut till Malin, där hon hade några av hennes klasskompisar där, vi spelade kubb, jag va på lag med Aliki, Lisa och Malin, vi ägde hårt asså, sen käkade vi pizza.. mmmm.... haha, sen stack vi till tbg och gick ut med Gotte, en hund nicke passade,s en drog vi in till Malin igen, drog hem vid halv ett unugefär tror jag de va? stack till ellen och snodde lite musik, sen åkte jag hem. Och i dag, då så har jag köpt lite klaeder, käkade på mc också :G haha, sen stack vi till ronja o snackade lite, sen till öjaby, sen till tbg igen sen nu hem haha ;). puz


sallsy

tjockis ! :o


svar - sally

som fan :D!


svar - sally

som fan :D!


Ellen

hahahaha "ivanna humpalot" xD

nu dog jag :P



PUBLICERAT: 2009-05-20, 12:19:11 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
svar - ellen

hahah menar de xD :D



PUBLICERAT: 2009-05-20, 18:26:31 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: