2009-05-27
 18:55:39

sackma

hej hopp, i dag har de hänt mycket har de känts som haha, började dagen vid 12:00, svenska, så skönt med denna sovmorgonen asså! haha damn :G. kollade igenom våra prov, och sen körde vi lekar och slutade lite tidigare, sen hade jag ljud,  och de va prov, så jobbigt för ingen visste vad vi skulle plugga på typ, för vår lärare hade inte sagt de, men de gick nog rätt bra ändå, hoppas de iaf, sen hade vi en timmes rast, så va i ceféterian med Olivia, Adam och fred, vi spelade kort haha, och uppfann ett eget kortspel typ haha xD, sen blev vi bjudna på apelsin av hon som jobbar där haha fråga mig inte varför, hon gillar oss helt enkelt bara ;), haha sen vid kvart över tre gick jag och mötte emma vid bussen och då gick vi till hovslund eftersom vi skulle på de där mötet om ung i vården hehe, de va rätt drygt,  lyssnade typ inte haha, men iaf, fyllde i pappret om jobben, så nu får man bara hoppas, måste ju ha ett sommarjobb damnit! haha såg massa man kände igen haha så kul, satt typ och skrattade mig igenom hela mötet också haha xD,  efter de, gick jag och emma till kungsmad och tog femman in till stan, sen mötte vi Juhlinne och åkte femman hem, och nu sitter jag här och vill ha mat! puZz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: