2009-05-31
 13:56:25

wah

åkej, i går så va de rätt drygt, haha, fanns inget att göra typ, jag och nicke åkte till max och köpte glass och käkade den vid sundet, haha så va de en as långsam gubbe där, seriöst de tog han en kvart att gå typ 4 meter till bilen, plus att han fastnade med rullatorn haha xD, men iaf, efter de så stack vi ut och hämtade Malin, vi skulle dra in till Evedal, till rockfestivalen, haha dampade fan sönder i bilen på väg dit, så jävla cp haha ;). när vi kom fram dit så var malins klasskompisar och dom där, så vi satte oss och snackade lite med dom, spelade kubb och lite sånt, och djungeltelegrafen haha, de var kul iaf :), senare på kvällen kom min älskade jeppy också ;). stack från Evedal vid typ halv tolv kanske? då drog vi bort till Balle och skulle säga grattis, men innan de åkte vi till tbg-slott och snodde blommor hahaha xD, så sjukt fult, fanns bara en tulpan vi kunde ta, sen plockade vi andra fula som vi skulle ge lille balli haha xD, hon började ju nästan gråta när vi kom xD, puss på henne :), sen drog vi hemåt. satte mig lite vid datan, sen sov jag ;) hehe, puss

(bilder kommer kanske, om jag får tag på några^^)


Erika

PÅ FREDAG! :D



PUBLICERAT: 2009-05-31, 17:45:43 | URL: http://erika5cn.blogg.se/
svar - erika

vadå fredag xD :O?



PUBLICERAT: 2009-05-31, 18:37:11 | URL: http://davknut.blogg.se/
Erika

MIN BAAAL! :D:D



PUBLICERAT: 2009-06-01, 10:25:39 | URL: http://erika5cn.blogg.se/
svar - erika

jaha :O xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: