2009-05-28
 18:07:48

yah

hoho, i dag började vi med lektion med Gullbear, hade han i en timme, sen vid nio började "körsbärsgalan" de va helt ok, Träffade regisören från "i taket lyser stjärnorna", satt där från 9 - 15, fick good mat, exotisk planka och sen typ efterrätt som va någon gräddmuffin? efter de stack jag ner till stan med, Anna, Olivia, Pontus och jesper, va lite överallt, men jag köpte inget, förutom en glass på mc haha xD, sen vid typ femmtiden åkte jag hem och i mon blir de nog bio;). Nu sitter jag och funderar på om jag ska dra till Evedal ikv, ska tydligen va lite fest där med allt möjligt folk typ, men tror inte jag pallar, har huvudvärk och bara pallar inte hehe, men nu har jag inte tid :@ PusZ


pedobear<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: