2009-05-11
 17:50:46

yo

Nu har jag  precis käkat! hah, revben och ostfralla! *dregel*, sket i matten i dag eftersom jag inte gjort läxan haha, fast de hade nog vatt bättre jag gick ändå xD, men iaf, sen stack vi ner till musiken, då möter vi Malin och Issa utanför och dom säger att Per hade magproblem så vi har inställt, och de va ju bra, fast ändå inte, för vi skulle behöva öva på våra låtar ju xD hehe, så Malin henkade med mig hem så pluggade vi matte i typ en och en halv timme, de gick verkligen bra, malin är nu min privat lärare <3. På fredag ska vårat arbete om nordisk mytologi skiten va klar, hehe tror som sagt inte att jag hinner men vi får se, i mon har vi ingen engelska heller vilket betyder att jag slutar vid typ 12 tror jag, så satans gütt :). mahah puss


malin

jag är bäst häst!



PUBLICERAT: 2009-05-12, 22:05:41 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
david

klart ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: