2009-10-07
 21:28:30

Sakta kvävs jag i mina pengarbegär

Kom precis hem från syster min, vi har fikat. Var för sent ute för att fika på stan så vi åkte till Citygross och köpte fika, åkte med Stark och han har fått sin vinterbil nu så de va kul haha! Tryckte iallafall i mig typ 4kg kakor/bulle och 8liter cola - i like ffs!

Va hos doktorn i dag också ju! Hon tyckte jag luktade gott, gillade mitt hår och frågade om jag hade någon sexlust...? haha, creepy.

Va på stan med babe innan detta på sjukan hände också - Såg en brud med vita byxor utanför ica, hon hade en fin röd mens-fläck i fittan ... mmm. sjukt pinsamt.








 





Lite mycket grått, men va fan ;)

 


malin

din doktor verkar läskig... :o



PUBLICERAT: 2009-10-07, 22:03:41 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

hon e söt 8)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: