2009-10-27
 16:54:18

still not dead

nej, jag är inte död. Jag har bara inte haft tid ... igen.
hehe. men i alla fall, den här dagen fram tills nu kan suga min kuk bak och fram, verkligen hemsk dag, orka gå in på detaljer. Nu är jag lite mer uppåt eftersom jag låg nyss och sov och då ringer telen så är de First Base som ringer om jobbet! yes!
Ska dit på måndag. fett lycklig!
stackars tjejen jag snackade med haha var helt borta eftersom jag precis vaknat xD.

   

   

                    
                       


Elli

var ska du jobba någonstans? :)



PUBLICERAT: 2009-10-27, 17:34:58 | URL: http://lifeofelli.blogg.se/
svar - elli

jag vet inte om jag fått de ännu, ska på utbkurs på måndag men om jag får de så jobbar jag som telefonförsäljare :D!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: