2009-10-19
 20:36:05

Svenska Hollywoodfruar Parodi! ... 2

                            


Nu såg jag att del 2 hade kommit ut på youtube! Jag håller oftast de jag lovar, anyway länkar nu också för säkerhetens skull, ni kan ju bara inte missa den liksom! Svenska Hollywoodfruar

   



Annars då?
jodå, Jag och Anna har kommit på vad hon och jag ska ge Jesper i födelsedagsgåva! vi är såååå the best liksom shit! we rule.
denna veckan kommer förmodligen gå fort asså! började med ledigt från första lektionen i dag så vi började vid tio i tolv. yay. i morgon har vi bara en lektion! ondag, sovmorgon + slutar halv 1, sen torsdagen så tror jag vår sista lektion är inställd (inte säker men hoppas hohoho) och vi har sovmorgon! Sen fredagar då, men då har vi ju ledigt som vanligt ;D

 

                                                         

 


ELLI

1. Lektionen på torsdag är inte inställd :/

Filip ska ha den.

2. Ni får berätta i skolan imån om er "födelsedagsgåva"

3. Olivia,Carol o Jesper måste fan ha barnkalas nu då!! :D (minus barn och kalas + fest och dricka)



PUBLICERAT: 2009-10-20, 18:31:01 | URL: http://lifeofelli.blogg.se/
elli

Hade skrivit världes roman här nyss, men eftersom blogg.se cpar så försvann den :/



Men sammanfattar det: Olivia, Carol & Jesper måste ha barnkalas nu då! :D

(minus barn & kalas + fest och dricka)



PUBLICERAT: 2009-10-20, 18:34:50 | URL: http://lifeofelli.blogg.se/
Anonym

Å helt plötsligt kom båda kommentarerna. SUCK! -.-'


svar - elli

haha gumman då xD, de blir alltid så xD, hatar blogg.se :@ men haha jag håller med dig :)


Silly

haha. hollywood fruar i mitt hjärta! du får inte ha något blått på dig imorgon för du och jesper ska vara med i ipod reklam!


svar - sally

haha ja, love it ;D så blåsta e dom xD. haha jaså xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: