2009-10-01
 21:57:01

torkar gärna en skrynklig röv

Kom precis hem efter en tripp till Ronjas jobb, fyfan asså! (typ 300:de "fyfan:et" i dag, men i alla fall, hon jobbar natt med handikappade som sover så hon sitter vid datan och glor tv, käkar godis, chips mat och får en fet paycheck för detta?!?! BLÄÄ. Jag vill med ha jobb!!

Ska ju på kurs med de där jobbet där jag kommer sälja underkläder men de är ju inte säkert jag får de men nu på lördag ska jag till min syster och fira henne för hon har fylt år och då ska jag snacka med min moster och be henne fixa jobb! *hoppas*. Det blir i sånna fall på ett äldreboende, därav rubriken ;)




GOD NATT!


ERIKKKAAAAAA

åh, ni är så heta :GG

ser fram emot videobloggen!



PUBLICERAT: 2009-10-02, 12:53:37 | URL: http://erika5cn.blogg.se/
svar - Erika

ahh de gör du va?! :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: