2009-09-02
 21:14:18

02-09-09 2nivån

En dikt skapa av, Jesper och mig, Känsliga läsare avrådes.
För få till rätta känslan tryck play.




"ENTER THE CELL"
Han lägger varsamt mitt mjuka huvud mot cellens kalla galler.
Jag svettas. Svettas av nervositet och brunstighet
Sakta drar han ner min blå overall och ett leende sprider sig på hans läppar när min håriga stjärt blottas och kläderna faller. Han vänder blicken och möter min, han stirrar på mig, smeker sin hand över min kind och flåsar mig i öronen - "Jag har ingen själ" viskar han ömt samtidigt som hans hand kammar mitt hår bakom örat mitt.

Han trycker ner mig mot den smutsiga cellbädden och lägger mig varsamt ner.
Jag ser förvånat på när hans leende försvinner och utbyts av ett desperat uttryck då han trycker upp ett finger i min stjärt. Det ilar till i hela ryggraden och jag stelnar till för en stund, de är först då han börjar rotera med fingret som spänningarna släpper och jag njuter, åh jag njuter!
Och åh vad jag skriker! Och han skriker! Och vi skriker! Njutningen verkar inte veta nåt slut!
plötsligt upphör alll, de blir tyst. han ser på mig, jag ser på han, samtidigt som jag i min ögonvrå ser hans hand, hans stora bruna hand, den luktar anus, jag gillar de, jag kvider! jag exploderar!

Jag exploder överallt! Och han gillar det! Hans leende är nu tillbaka fast fem gånger större, och han för sakta min hand till hans stora, pulserande kön
Jag håller ett stadigt tag om hans grova köttstycke, Jag börjar svänga med köttstycket, daskar till mig själv md köttstycket, även fast de gör ont så är de skönt
Jag blir sur när jag märker att han fyller rummet med sin varma sås innan jag ens hunnit börja, samlaget är över. Och det gick för fort.
Jag kan se skammen komma över hans ansikte lika så som han kom i mitt, alla ljud upphör, en obehaglig tystnad uppstår. De som hörs är resterna av vår akt, droppa tungt mot ett cementgolv
Vår njutning som nyss va så underbar är nu över.. Lång bort... Långt booort... boooort..

HAHAHAHAAHAH, vi slår till igen, Min och Jespers trötthet/utråkning slog till igen och vi skapade en(till) dikt.


Ellen

hahahahahha

Jag älskar er och er humor!

Fan, det var höjdpunkten på veckan.

Sådan charm, sådan prestation.

Brava, brava.

Dakapo, dakapo!



PUBLICERAT: 2009-09-03, 20:48:46 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
svar - Ellen

haha menar de xD :D


malin

asbra låt! vad heter den? :)



PUBLICERAT: 2009-09-04, 21:22:04 | URL: http://malin5cn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: