2009-09-04
 14:03:07

04-09-09 bitch

I går efterskolan blev de att dra hem direkt, däckade i soffan nån timme sen drog jag till ica och mötte Emma och Aida, satt utanför subway en stund (verkligen fult haha) men iaf, kölpte hårfärg sen med så nu har jag färgat håret, de blev najs i think. I kväll blir de att va med Malin a la stayover, vi ska käka laxpasta, och jag hatar typ lax och tonfisk, de smakar bara hav, blä :( , haha så måste tvinga mig i de för jag vill ju inte typs äga när dom gjort mat ba; USCH!!!!!!!! haha, de löser sig nog. Bajs på min godisabstinens....

Skönt ska de bli med lite helg nu i alla fall, surt bara att de alltid ska gå så jävla fort. Är snart klar med matte A också! yay, och matte B va verkligen svårare, but i'll do it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: