2009-09-10
 21:49:03

big time..

fail. HAHA i dag skulle jag va modell, aah jag rätt handsome lixsom, ne men började vid ett, då fick jag och Jesper reda på att vi skulle fixa våra hår på frisör. *my mind* nooooooo, haha inte håret, vi blev tillslut övertalade, de slutade med backslick, vi gick med jackor på huvuden genom skolan och hämtade peruker. Efter allt de här traumat fick vi reda på att vi skulle ha smink, no way. allt blev kaos, asså Rarres & Emmas planering in my <3, de slutade i alla fall utan några kort - big time fail. Men nu när man ser tillbaka på allt så kan jag bara skratta! haha.

4 the record funderar jag på klippning, klippa de så de växer ut rätt eftersom jag vill ha långt, ser ut som ett våldtaget barn i kort hår.

(tråkigt inlägg :()


eellinoor

hahahahahaha! hade velat se det :D



PUBLICERAT: 2009-09-11, 17:12:58 | URL: http://ellinorchamouun.blogg.se/
svar - Ellinor

haha du skulle sett! haha xD finns bilder på de.. dom kanske kmr upp här :G



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: