2009-09-08
 21:31:29

evolves to

  

Råkade bita i tungpiercingen min när jag tuggade tuggummi så lossnade plasten och min kula (haha) utvecklades... Blev fett najs ändå, jag blev ju inte direkt ledsen, nu har jag två eftersom den kulan därunder inte är sönder utan fortfarande e flames, de e najs.


Har börjat arbeta lite med reklam i skolan på våra RBL lektioner och i dag så kollade vi bl.a på dom här från raditjänst, reklamerna som vunnit något pris som jag inte kommer i håg vad de hette, men dom här tre filmerna är askul haha, personerna som "får" sången (eller va fan man säger) är inte skådespelare, de är actual ppl!! vilket gör de extra kul, fucking enjoy!


 


Linda



Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33



PUBLICERAT: 2009-09-09, 15:59:45 | URL: http://lindadoos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: