2009-09-23
 21:04:51

ihate

fuck allt, Som ni kanske ser har Mac sabbat min blogg, gick in på kodmallar i dag på praktiken och så hände detta, allt blev centrerat?! Hatar Mac. Palla inte göra något åt de nu eftersom jag ändå ska byta design på söndag eller lördag.


Är så trött på alla fullegubbar asså. I lördags när jag tog bussen hemåt så satt de en avdäckad jävla snubbe igämte och låg där och dreglade (mitt på dagen vart de), och nu när jag väntade på bussen i stan kommer en snubbe fram till mig och ba:
- I dag vart man full.
- jaa...
- Så nu ska man hem. Skönt.
- Mmm.. *gick i väg till bussen*
Usch. Asså visst, hälften av "dom" fattar väl inte vad dom håller på med och har problem med de, men anyway?!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: