2009-09-28
 19:21:52

Stockholmsluder

Helvete! Skrev precis vääärsta inlägget, så bytte jag flik till facebook lite snabbt sen nu när jag bytte tillbaka var allt borta. hora! men jag försöker igen.

Kan börja med att dagen inte alls blev så jobbig som jag trott, de blir den tydligen inte i morgon eller på onsdag heller eftersom kursen blev flyttad cirka två veckor framåt. yay... eller? Så efter skolan var de stan som gällde. Mötte upp Malin och Elin. gick bland annat in till optikern och ställde in min glasögon, usch, jag vill inte. Mamma hämtar dem i morgon.

Praktiken i dag gick fort, fick göra lite som har med vår linje att göra liksom och då flyter allt på lite mer hehe...
Blev sjukt irreterad på min lärare en stund bara. Han är verkligen pain. blä.

Käkade pastabaren i dag eftersom skolan serverade fisk </3








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: